Assassin’s Creed: Unity – trudniejsza walka i 30 tysięcy osób w tłumie. Nowe informacje

Na łamach magazynu Game Informer pojawiło się sporo ciekawostek dotyczących nadchodzącego Unity.

Assassin’s Creed: Rogue zostało potwierdzone na PS3 oraz Xboksa 360 kilka dni temu. Publikowaliśmy wówczas obszerny materiał poświęcony grze. Dzisiaj mamy z kolei sporo nowych informacji na temat Assassin’s Creed: Unity, czyli części, która zmierza na PC, Xbox One oraz PlayStation 4. Data premiery została ustalona na 28 października.

Źródłem świeżych wiadomości jest ostatni numer magazynu Game Informer. Ciekawostki z artykułu, który się tam pojawił, wyciągnął jeden z użytkowników forum dyskusyjnego NeoGAF (nick Deadly Cyclone). Dotyczą one trybu kooperacji, poruszania się po mieście, systemu walki oraz postaci niezależnych, przede wszystkim straży.

Informacje przekazane przez Deadly Cyclone prezentujemy w punktach, by łatwiej było wszystko ogarnąć. Zapraszamy do lektury!

Assassin’s Creed: Unity – nowe informacje z magazynu Game Informer:

  1. Produkcja gry rozpoczęła się już cztery lata temu, w 2010 roku.
  2. Podczas personalizacji naszego bohatera będziemy mogli dostosować elementy ubioru zakładane na nogi, przedramiona oraz klatkę piersiową. Dodatkowo wybierzemy buty, kaptur czy maskę. Nie chodzi jedynie o to, by dobrze wyglądać. Przedmioty będą miały unikatowe właściwości. Przykładowo pas pozwoli zabrać więcej ekwipunku, a kaptur szybciej wtopić się w tłum.
  3. Skoro już jesteśmy przy tłumie – w Assassin’s Creed: Unity może on liczyć nawet 30 tysięcy osób!
  4. Misje z trybu kooperacji będziemy mogli przejść również grając w pojedynkę. Ponadto otrzymają one ustawienia poziomu trudności. Jeśli będziemy chcieli, nic nie stanie na przeszkodzie, by eksplorować z przyjaciółmi otwarty świat – tryb kooperacyjny nie ograniczy się zatem tylko do wykonywania z innymi osobami dedykowanych misji.
  5. W Assassin’s Creed: Unity zobaczymy podobne rozwiązanie do tego, które znamy z Watch Dogs. Grając w kooperacji, każda osoba będzie widziała swojego bohatera jako Arno, ale postacie pozostałych graczy mają wyglądać (dla nas) inaczej.
  6. System chowania się za osłonami zostanie usprawniony, a na dokładkę otrzymamy możliwość wychylania się np. za róg budynku. Same wnętrza budynków posłużą nam również, by skryć się w nich przed strażnikami. Twórcy podkreślają również, że budynki otrzymają skalę 1:1 i naprawdę będziemy widzieć ich ogrom.
  7. Algorytmy zachowania strażników również zostaną zmienione. Gwardziści posiadający status zaalarmowanych nie będą już automatycznie wiedzieć, gdzie się ukryliśmy. Jeśli np. znikniemy z ich pola widzenia, zaczną przeszukiwać okolicę tam, gdzie nas zgubili.
  8. Odświeżone zostaną również algorytmy różnych grup NPC, np. złoczyńców. Wyobraźcie sobie sytuację, że prowokujecie ich do ataku na siebie, a następnie wiedziecie prosto pod nos strażników, którzy mogą puścić się w pościg za drabami. Wówczas sami zostajemy bez nadzoru gwardzistów.
  9. System walki w Assassin’s Creed: Unity będzie zmodyfikowany. Teraz ma być trudniej – bez problemu dokopiemy góra trzem przeciwnikom, ale z piątką lepiej się nie mierzyć. Ponoć większą rolę odegra również broń, którą posługują się przeciwnicy.
  10. Nowością w serii będą walki z bossami polegające – jak donosi Deadly Cyclone – na parowaniu ciosów we właściwym momencie oraz robieniu uników, zamiast ciągłego naciskania przycisku ataku.

 

 

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet