Assassin’s Creed: Unity na PS4 i Xbox One bez rozdzielczości 1080p

Na obu konsolach tytuł pójdzie w takich samych ustawieniach, by uniknąć niepotrzebnych debat.

Assassin’s Creed: Unity odpalimy na PS4 oraz XOne w rozdzielczości 900p oraz płynności 30 klatek na sekundę. – Zdecydowaliśmy się na identyczną wartość w przypadku tych platform, by uniknąć różnych debat na temat wydajności – powiedział serwisowi Videogamer Vincent Pontbriand, starszy producent w Ubisoft Montreal.

Pontbriand wyjaśnił przy okazji, że najbardziej obciążonym podzespołem konsol – podczas grania w Assassin’s Creed: Unity – jest procesor. Lwią część jego mocy pochłaniają obliczenia związane z działaniem sztucznej inteligencji. – To nie liczba polygonów ogranicza płynność animacji. Moglibyśmy osiągnąć nawet 100 fps, lecz przez SI jesteśmy zmuszeni zejść do 30 klatek na sekundę.

Videogamer przypomina, że Assassin’s Creed 4: Black Flag również wydano w 900p oraz 30 fps na PlayStation 4 i Xboksie One. Jednak konsola Sony dostała później patch, który podnosił rozdzielczość do 1080p. Jak będzie w przypadku Unity? Unisoft nic o tym nie wspomina.

Assassin’s Creed: Unity pojawi się w sprzedaży 13 listopada tego roku. Tytuł powstaje z myślą o PC oraz konsolach nowej generacji: PS4 i Xbox One.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

3 Shares
Share3
+1
Tweet