Assassin’s Creed: Unity na PC bez blokady płynności, ale pożre 4 GB VRAM?

Przedstawiciel Ubisoftu zapewnia, że posiadacze blaszaków dostaną więcej niż 30 fps-ów.

Ponad trzy tygodnie temu deweloper poinformował, że Assassin’s Creed: Unity odpalimy na PS4 oraz Xbox One w rozdzielczości 900p oraz 30 fps. Gracze od razu zaczęli się zastanawiać, co z wersją tytułu na PC. Również będzie miała zablokowaną płynność?

– Nie ma żadnej blokady i będziecie mogli włączyć lub wyłączyć v-sync – odpowiedział na Twitterze Gabriel Graziani z Ubisoft Montreal.

Odniósł się on również do wymagań sprzętowych Assassin’s Creed: Unity, które zostały niedawno oficjalnie przedstawione przez Ubisoft (do przypomnienia tutaj).

Graziani przyznał, że są one zachowawcze, szczególnie jeśli chodzi o karty graficzne. Według niego tytuł będzie wymagał 4 GB pamięci wideo. Kiedy zwrócono mu uwagę, że w oficjalnej rozpisce jest przecież mowa o 3 GB VRAM, przeprosił wszystkich za zamieszanie zaznaczając, że podane wymagania sprzętowe są oczywiście poprawne.

Miejmy nadzieję, że do odpalenia Assassin’s Creed: Unity w rozdzielczości 1080p rzeczywiście wystarczą nam 3 GB pamięci na grafice. Przekonamy się o tym już 13 listopada, w dniu premiery tytułu. Swoją drogą zobaczcie, jak zoptymalizowano Unity pod karty graficzne NVIDIA (filmik w tym newsie).

AC: Unity zawita za dwa tygodnie nie tylko na blaszakach, lecz również na Xboksie One oraz PS4. Rano dowiedzieliśmy się, że jeden ze sklepów widocznie nie dotrzymał terminu premiery i tytuł w wersji na konsolę Sony jest już u niektórych graczy! Co za wyciek…

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

1 Shares
Share1
+1
Tweet