Armored Warfare – tryb Global Operations można już testować!

Armored Warfare – tryb Global Operations można już testować!
Filmiki z gier Newsy PC

Dobra wiadomość dla fanów czołgowego strzelania.

Deweloper Obsidian Entertainment i wydawca My.com ogłaszają, że łączący PvP i PvE tryb Global Operations jest dostępny na publicznym serwerze testowym Armored Warfare.

Niedawno zapowiedziany Armored Warfare: Global Operations jest unikatowym trybem w gatunku gier z czołgami w roli głównej. Będący hybrydą PvP i PvE oraz zapewniający szereg innowacji w rozgrywce, najnowszy tryb czyni potyczki PvP niezwykle spektakularnymi i skupionymi na akcji.

Aby móc przetestować Armored Warfare: Global Operations na publicznym serwerze testowym, gracze powinni pobrać specjalnego klienta PTS oraz postępować według instrukcji zamieszczonych na tej stronie.

Pierwsza otwarta pustynna mapa, wprowadzona z trybem Global Operations, to „Desert Crossing”. Jest ona większa od dotychczasowych map w Armored Warfare i zawiera wiele interaktywnych elementów.

Przelatujące nad głową bombowce, kontrolowane przez AI, strzelające do graczy wieżyczki i drony zwiadowcze na dobre zmienią obraz pola bitwy w grze. Dwa oddziały najemników wraz z sojusznikami toczą bitwę o suchy dok z lotniskowcem na mapie „Desert Crossing”. Bitwy w trybie Global Operations posiadają limit czasowy i toczone są w drużynach liczących maksymalnie po 15 zawodników. Każdy z zespołów zaczyna z pulą punktów. Zniszczenie wroga i kontrolowanych przez AI pojazdów lub zajęcie punktów kontrolnych skutkuje stratą punktów przez przeciwnika. Jeśli jedna z drużyn zdoła wyzerować punkty przeciwnika, zostaje zwycięzcą.

Gracze mogą również zdobyć specjalne „karty atutowe”, czyli cele dające im możliwość wezwania wsparcia militarnego z kwatery głównej, które przeważy losy bitwy na ich korzyść. Na pierwszej mapie znajdą się następujące karty atutowe:

– Stanowiska umocnione: statyczna, kontrolowana przez AI wieżyczka, wystrzeliwująca w przeciwnika zdalnie sterowane pociski przeciwczołgowe;

– Zwiad: bezzałogowe wsparcie powietrzne, które może przelecieć nad obszarem i ujawnić pozycję drużyny przeciwnej;

– Nalot: potężny nalot bombowców B2, który sieje spustoszenie w szeregach wroga;

– Wsparcie: pozwala na uzupełnienie amunicji bez potrzeby odrodzenia.

To wszystko znajdzie się w pierwszej wersji tego trybu. System jest na tyle elastyczny, że można stworzyć wiele nowych kart atutowych i sprawić, aby pola bitwy w pełni stały się teatrem współczesnej wojny.


Źródło: materiał producenta

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie