Analiza techniczna Rainbow Six Siege. Tylko w jednym trybie gra nie trzyma płynności

Digital Foundry przygląda się Rainbow Six Siege. Oto co wynika z dokładnych testów.

Digital Foundry sprawdza plusy i minusy nadchodzącego Rainbow Six Siege na podstawie beta wersji trybu multiplayer. Zamknięte testy ruszyły całkiem niedawno, ale jak widać, to wystarczyło aby przyjrzeć się grze.

Potwierdza się to, że produkcja w wersji na PlayStation 4 została przygotowana w rozdzielczości 1080p. Posiadacze Xboksa One muszą się zadowolić 900p. Chociaż w przypadku sprzętu od Microsoftu, lepiej wypada filtrowanie anizotropowe, w porównaniu do rozmytych tekstur PS4.

Twórcy już wcześniej podkreślali, że jeden z trybów nie utrzyma 60 klatek na sekundę i tak też się stało. O połowę spada płynność w Terrorist Hunt, ale to dlatego że w zmaganiach uczestniczy dodatkowo 20 przeciwników sterowanych przez sztuczną inteligencję.

Robert Ocetkiewicz

Robert Ocetkiewicz

Fan wszelkiego rodzaju FPS-ów oraz wyścigów. Nie stroni również od gier sportowych i dobrych bijatyk w stylu Tekkena.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

10 Shares
Share10
+1
Tweet