Analiza techniczna Rainbow Six Siege – PC vs PS4 vs Xbox One

Tym razem Ubisoft dał radę. Optymalizacja na trzech platformach nie zawodzi.

Taki wniosek płynie z testów, jakim zostało poddane Rainbow Six Siege przez ekspertów z Digital Foundry. W przypadku konsol nieco lepiej sprawuje się wersja na PlayStation 4. Platforma Sony pozwala cieszyć się podczas rozgrywki rozdzielczością 1080p, podczas gdy na Xboksie One mamy 900p. Poza tym ciężko jednak wyłapać jakieś większe różnice w oprawie graficznej.

Jeśli chodzi o płynność, obie konsole trzymają się ostro pułapu 60 klatek na sekundę, choć nie obyło się bez spadków, widocznych przede wszystkim na otwartych przestrzeniach podczas nocy. Po wejściu do pomieszczeń nie ma już jednak co narzekać. Digital Foundry podkreśla, że w ciągu kilku meczów może być i tak, że nie zgubimy ani jednej klateczki.

Wspomniane 60 fps-ów zobaczymy na PS4 i Xbox One jedynie w trybie online. Gdy zechcemy zagrać ze sztuczną inteligencją, płynność jest blokowana na 30 ramkach. Takie ograniczenie nie istnieje oczywiście w przypadku Rainbow Six Siege na PC.

Spece z Digital Foundry kończą swoją analizę stwierdzeniem, że we wszystkich trzech wersjach tytuł spisuje się bardzo dobrze.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

10 Shares
Share10
+1
Tweet