Analiza grafiki w DriveClub potwierdza, że…

Zobaczcie, do jakich wniosków doszli panowie z zespołu DigitalFoundry.

Na początku tego tygodnia DigitalFoundry przedstawiło porównanie grafiki w Forza Horizon 2 (X360 vs. Xbox One). Teraz zespół bierze się za wyścigi konkurencji, czyli DriveClub na PlayStation 4.

Analiza potwierdza, że tytuł działa w rozdzielczości 1080p, a płynność nigdy nie spada poniżej 30 klatek na sekundę. DigitalFoundry chwali doskonały anty-aliasing oraz efekty światła i cieni, które są generowane w czasie rzeczywistym.

Dochodzą do tego naprawdę bardzo dobrze wykonane modele samochodów. Jednym słowem – to jedne z najpiękniejszych wyścigów, jakie zawitały na konsolach nowej generacji.

Jak pisaliśmy przedwczoraj, pierwsze recenzje DriveClub nie zawsze wypadły na korzyść tego tytułu. Dla niektórych to zwykły średniak. Jedną z gorszych ocen wystawił serwis GameSpot (5/10) pisząc o wyścigach: Mdła atmosfera, mdła prezentacja, mdłe wszystko. Dajcie znać, na jaką ocenę Waszym zdaniem DriveClub zasługuje.

DriveClub – test płynności

 

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet