Activision w tajemniczy sposób zwiastuje nowe Call of Duty

Premiera tytułu powinna nastąpić jesienią tego roku, lecz tak naprawdę jeszcze nic o nim nie wiadomo.

Pewne jest jedynie to, że nowa odsłona Call of Duty powstaje pod skrzydłami zespołu Treyarch, który ma w swoim dorobku CoD: World at War, CoD: Black Ops i CoD: Black Ops 2.

To właśnie w ostatnim z wymienionych tytułów jeden z graczy zauważył tajemniczą wiadomość od Activision. Na dwóch mapach sieciowych Black Ops 2 odnaleziono plakaty, na których pojawił się duszek, będący kodem QR do platformy Snapchat.

Po zeskanowaniu kodu przenosimy się na konto Call of Duty, gdzie zamieszczono trwający 10 sekund filmik. Wszystko do obejrzenia poniżej.

Wygląda zatem na to, że Activision powoli zaczyna rozpędzać machinę reklamującą nadchodzące CoD. Według różnych źródeł (choć to jedynie plotki) będzie to Black Ops 3.

Plakat z duszkiem w CoD: Black Ops 2

Filmik z kodu QR

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

27 Shares
Share27
+1
Tweet