Activision potwierdza. 130 GB potrzebne dla CoD Infinite Warfare oraz remaster MW

Activision potwierdza. 130 GB potrzebne dla CoD Infinite Warfare oraz remaster MW
Newsy PS4 XOne

Trochę wolnego miejsca się przyda.

Posiadacze konsol najnowszej generacji będą musieli znaleźć na dysku twardym swojej konsoli aż 130 GB wolnej przestrzeni, jeśli chcą zainstalować Call of Duty: Infinite Warfare oraz Call of Duty: Modern Warfare Remastered. Activision właśnie potwierdziło, że przyda się właśnie taka liczba gigabajtów.

Activision podkreśla, że te 130 GB to miejsce z zapasem, bowiem wliczono w to nie tylko wspomniane dwie gry, ale także day one patch i dodatkowe mapy, które będą dostępne w Modern Warfare Remastered przed końcem tego roku.

Wcześniejszy dostęp do kampanii Call of Duty: Modern Warfare Remastered. Na PS4 można już grać!

Chcecie zagrać przed innymi w kampanię fabularną Call of Duty: Modern Warfare Remastered? Jeśli posiadacie PS4, musicie w takim razie kupić przedpremierowo specjalną wersję nadchodzącego Infinite Warfare. Tylko tam znajdziecie klucz na ściągnięcie wspomnianego kotleta.

Pamiętajcie jednak, że wczesny dostęp dotyczy wyłącznie trybu dla pojedynczego gracza (kampanii fabularnej) remastera. Tryb wieloosobowy będzie dostępny w dniu premiery gry, czyli 4 listopada tego roku. Podkreślamy również, że chodzi tylko o wersję tytułu na PS4.

Jakie konkretnie wydanie Call of Duty: Infinite Warfare trzeba kupić, by już teraz mieć dostęp do fabuły odświeżonego Modern Warfare?

  • Legacy Edition
  • Digital Legacy Edition
  • Legacy Pro Edition
  • Digital Deluxe Edition

Skoro kampania jest już ogrywana, YouTube’r posługujący się nickiem Cycu1 postanowił przygotować porównanie grafiki, prezentujące remastera w wersji na PlayStation 4 na tle oryginału z PS3 oraz PC w maksymalnych ustawieniach. Już na pierwszy rzut oka widać, że nowe szaty gry prezentują się naprawdę okazale!

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie