4K to dla Project CARS za mało. Gra będzie wykorzystywać 12K!

Największa lista tras oraz wsparcie dla rozdzielczości 4K to nie wszystko co zaoferuje Project CARS.

Twórcy wymienionej gry właśnie pochwalili się kilkoma ciekawymi cechami swojej najnowszej produkcji. Warto na początku zaznaczyć, że wiele z nich dotyczy wyłącznie wersji na PC. Po pierwsze dlatego, że na konsole obecnej generacji, trudno by było wdrożyć niektóre z nich (jak chociażby wsparcie dla kilkudziesięciu rodzajów kontrolerów), a po drugie, gra była na początku tworzona z myślą o komputerach osobistych.

Ze wspomnianych funkcji warto zwrócić uwagę na wykorzystanie rozdzielczości kinowej 12K. Trudno dokładnie stwierdzić, jak twórcy będą chcieli wyświetlić tego rodzaju rozdzielczość w domowych warunkach. Na myśl przychodzą jedynie zaawansowane projektory. Pewnie 12K nie będzie zbyt popularne wśród zwykłych graczy, ale kto wie, czy przypadkiem nie sięgną po takie rozwiązanie na przykład centra szkoleniowe dla kierowców.

Ponadto producent zapewnia, że jego produkcja będzie miała największą liczbę tras, jaka do tej pory została wykorzystana w grach. Przygotowywany jest także tryb kariery, który będzie można rozegrać na kilka sposobów. Między innymi taki, gdzie głównym celem gracza będą różnego rodzaju wydarzenia w historii motosportu. Dodatkowo Project CARS w wersji na PC będzie wspierać ponad 40 różnych kontrolerów. To pozwoli na wybranie najlepszego, który pasuje graczom.

Robert Ocetkiewicz

Robert Ocetkiewicz

Fan wszelkiego rodzaju FPS-ów oraz wyścigów. Nie stroni również od gier sportowych i dobrych bijatyk w stylu Tekkena.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet