4K to dla Project CARS za mało. Gra będzie wykorzystywać 12K!

4K to dla Project CARS za mało. Gra będzie wykorzystywać 12K!
Newsy PC PS4 Wii U XOne
Project CARSNajwiększa lista tras oraz wsparcie dla rozdzielczości 4K to nie wszystko co zaoferuje Project CARS.
Twórcy wymienionej gry właśnie pochwalili się kilkoma ciekawymi cechami swojej najnowszej produkcji. Warto na początku zaznaczyć, że wiele z nich dotyczy wyłącznie wersji na PC. Po pierwsze dlatego, że na konsole obecnej generacji, trudno by było wdrożyć niektóre z nich (jak chociażby wsparcie dla kilkudziesięciu rodzajów kontrolerów), a po drugie, gra była na początku tworzona z myślą o komputerach osobistych. Ze wspomnianych funkcji warto zwrócić uwagę na wykorzystanie rozdzielczości kinowej 12K. Trudno dokładnie stwierdzić, jak twórcy będą chcieli wyświetlić tego rodzaju rozdzielczość w domowych warunkach. Na myśl przychodzą jedynie zaawansowane projektory. Pewnie 12K nie będzie zbyt popularne wśród zwykłych graczy, ale kto wie, czy przypadkiem nie sięgną po takie rozwiązanie na przykład centra szkoleniowe dla kierowców. Ponadto producent zapewnia, że jego produkcja będzie miała największą liczbę tras, jaka do tej pory została wykorzystana w grach. Przygotowywany jest także tryb kariery, który będzie można rozegrać na kilka sposobów. Między innymi taki, gdzie głównym celem gracza będą różnego rodzaju wydarzenia w historii motosportu. Dodatkowo Project CARS w wersji na PC będzie wspierać ponad 40 różnych kontrolerów. To pozwoli na wybranie najlepszego, który pasuje graczom.
Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie